10 DANA – prica jedne ljubavi

Sjecanja su pocelce posle “Veligo Gatsby-a”. Namirisala sam lipu ili jorgovan.

Ljeta 2005. sam odlucila da radim stvari za sebe; da radim stvari koje mi ispunjavaju dusu, ne misleci sta ce reci drugi.

Odlucila sam da odem na more, u Dubrovnik, posle 14 godina.

Dok sam bila kod babe, cvjetala je lipa u Visegradu. Svaki dan, na putu do poste, prolazila sam pored nje i uzdisala taj predivan miris.
Svaki dan sam isla u postu, da zovem njega. On je bio prva moja misao posle budjenja. U posti su me upoznali posle nekoliko dana, i nisu se cudili iznosima telefonskih razgovora.

Tog ljeta sam prvi i jedini put psovala Sarajevo. Jer posta nije radila vikendom! 🙂 Nisam mu se mogla javiti dva dana (jer nisam htjela da koristim kucni telefon).

MORE ….

Nasli smo se u Dubrovniku.

On je dosao u Dubrovnik jer sam ja zeljela da vidim Dubrovnik (meni najdrazi grad posle Sarajeva).

Uzeo je 18 dana odmora da bi mogao doci. Proveli smo 10 najljepsih dana u mome zivotu u Dubrovniku.
Bilo je drame dva dana, ali ga nisam prepala toliko da zbrise.
Tri dana smo bili potpuno sami (na svijetu). Tih dana me je upoznao kao niko.

Jedne noci, kad sam bila pod uticajem alkohola, pitao me je jesam li u redu jer bas i nisam bila. Naljutila sam se i razmisljala da se vratim dan prije nego planirano u Sarajevo.

Kad je jutro svanulo, sve je opet bilo kao u bajci.

Znao je da necu prije otici. Znao je da sam ga do neba voljela. Cak i kad sam bila bjesna na svijet koji me stitio i osudjivao u isto vrijeme.

Tih 10 dana smo bili mi, oni stvarni mi. Tih 10 dana je bilo ljepse nego u bajci. Tad sam znala i osjecala da stvarna ljubav moze biti ljepsa nego u bajci.

Kad sam se vratila u Bosnu, zracila sam pozitivnom energijom kao niko. Zezali su me da imam temperaturu, jer sam svako jutro trcala u postu da ga zovem.

Spavala sam sa plisanim psom koji je imao plave oci, kao on, kojeg mi je poklonio (i ako to nije prilicilo djevojci u mojim godinama.)


A ONDA sam se vratila kuci i vracali smo se u stvarnost.

Sledeci susret je bio u “stvarnom svijetu”, u sred zime. U Decembru me je nagovorio da preletim okean I to je bio naljepsi docek Nove godine u mome zivotu, do sad.

Ali mnogo toga vise nije bilo kao u bajci. I ako je ljubav bila jaca od nekih ljubavi. Mnogi su zavidjeli nasoj ludosti.

Kod treceg susreta, stvarnost je dokrajcila nasoj ljubavi.

Stvarnost je iznosila na svjetlost, nas pod pritiskom I stresom.

ALI UVIJEK OSTAJE ONIH 10 DANA U DUBROVNIKU, kad smo mi bili mi.

On je govorio da nije do Dubrovnika, da mi stvaramo tu caroliju.

Ja ipak mislim da je bilo do Dubrovnika. Dubrovnik nam je bio neutralna zona I dozvolio da budemo ono sto smo.

Ipak, Dubrovnik bez njega nije bio toliko magican.

 

Saznanje da je jednome mome dragom prijatelju opet jedna djevojka slomila srce me je motivisalo da podjelim ovu pricu s vama. Likovi su stvarni, meni se desavala 🙂  Samo sam zakljucak na kraju, koji nije vazan za pricu, izbacila.  Mozda je jos nekome potreban dokaz da prava ljubav postoji. Ako se ne mozete sjetiti tog divanog osjecaja kad nekoga volite svim svojim bicem i kad ste voljeni istom mjerom. Ili jos niste osjetili toliku ljubav.

 

ratnica
Blog je pisan za moju dusu. Ponekad napisem nesta sto bi moglo drugima pomoci da nadju mir u sebi. ...ozbiljna, ne ozbiljna, tolerantna, ne toleratna, ali uvijek svoja... noseci svjetlost u srcu

5 komentara

  1. Srecaa, 2 godine toliko velike ljubavi uposte nije malo.
    Neki je nikad ne dozive jer ne vjeruju da je moguca. Vecini ljubavi dodje kraj, jer bar jedna osoba zivi sa strahom da ce izgubiti osobu koju voli.
    Ta ljubav se desila kad sam odlucila da se rijesim straha od ljubavi, ali on nije.

    Kad se dvije osobe sretnu koje vole bez straha, dozive vjecnu ljubav.

  2. zavisi iz kog ugla gledas
    ako je nesto zaista lijepo onda u dananje doba dvije godine je dobar period
    a ako gledas kako vrijeme brzo prolazi onda sve kratko traje
    ali u svakom slucaju u pravu si kada kazes da oboje trebaju biti na istim frevencijama
    onda je to nesto vanvremensko i koliko god trajalo mjereno zemaljskim okvirima vremena, ono daje osjecaj vjecnosti zbog svoje dubine i jacine
    vjerujem da si razumjela sta sam htjela reci:)

Komentariši